Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 12:44:01 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15774 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Allika küla, Ubaõie (Saunamaja) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun vaadata taotlus veelkord üle, kuna see 
seisis taotleja laual ca 2 aastat ning dokumentatsiooni on tänaseks 
muudetud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27273169>  (menetlus nr: 
387458), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister